torsdag den 19. april 2007

Ønsk mig tillykke

I dag har jeg sagt nej til et job, jeg fik tilbudt. Det sker så godt som aldrig, og jeg er meget stolt af mig selv.

Én ting er, at jeg reelt ikke har tid, men jeg siger som regel ja og klemmer det ind alligevel, så dette er lidt af et gennembrud for mig.

Min plan er at hengive mig mine kunstnériske udfoldelser ved denne måneds udgang for ikke at miste forstanden og brænde helt ud. men hvad nu hvis jeg ikke gør noget ved det alligevel? Hvad hvis jeg bare sidder og animerer folks ansigter på computeren og besvarer e-mails og Messenger’erer hele dagen? Har jeg så tid nok? Vil jeg nogensinde komme mig over min manglende disciplin og ditto evne til at færdiggøre noget, før det har ligget for længe og er blevet besværligt?
Det er spørgsmålet.
Jeg bæver ved tanken om min egen upålidelighed.
Og hvad hvis jeg pludselig får tilbudt et job? Har jeg rygraden til at sige nej, direkte, tydeligt og med det samme?

Ingen kommentarer: