fredag den 13. april 2007

FUCK YEAH!

Jeg har lært at pifte i fingrene ved at følge instruktionerne på Wikihow! Hvor fedt!!!
Det virker! Jubii!
Nu kan jeg få venner på nye skoler!

Instruktionerne er supernemme. Det tog mig under mindre end et minut at få en god lyd frem, og jeg har dårligt bestilt andet end at øve mig lige siden, i hvert fald ikke det der ligner dagens gode gerning.

Jeg har pissetravlt. Det er min travleste uge på året. Men hvad er vigtigst, hvad er fornuftigst? Jeg har altid ønske mig at kunne pifte, og nu kan jeg!
I øvrigt er min deadline først næste uge, men der er så meget der skal laves. Og jeg gider ikke. Suk. Sukke-luk, sukke-lirum-luk.


Man kan også pifte i tæerne, men jeg kan ikke se hvorfor. (Presselink)

4 kommentarer:

Suzy Q sagde ...

Ku du så ikke lige pifte efter mig? Det stiver en pige så godt af, med et godt forårspift.

Mandejammer sagde ...

Jeg har været ude på gangen og imponere kvindfolk med min nye pifteteknik - well, én, den flotteste der var. Og hun var imponeret og udtrykte sentimenter, der ikke var så fjernt fra dine.

Jeg har også optaget et tema med variationer over min piften og udsendt en MP3 til mine venner - well, én, Don Enzo, efter han sagde jeg burde foretage mig noget fornuftigt.
Hvis jeg vidste, om eller hvordan man kunne lægge lyd ud her på bloggen, ville jeg gøre det.

Suzy Q sagde ...

den fornemmelse kender jeg godt. Lyd på bloggen - if only..

Anonym sagde ...

Therefore, make sure you set the system up
correctly. Substrate: Inside of its large enclosure, water dragons need multiple branches or vines to climb and bask upon.
Since salamanders are amphibians, they would rather choose
moist and damp areas to live.

Feel free to surf to my site - how can a iguana care for its young