mandag den 2. april 2007

Status: Underdrejet

Jeg kan ikke blogge. Jeg kan ikke noget.
Min familie er taget til Aarhus. Uden dem er jeg som et skib uden kompas. Eller anker. Eller sejl.
Jeg kan kun ligge på sofaen og se film*) og overveje, hvad jeg skal spise.**)

Jeg lavede et job færdig i dag. Det værste jeg i mit livs skabte dage har været ude for. Så lidt har jeg lavet. Men det var før. Fra nu af og de næste to dage gælder ovenstående.
Også selvom jeg faktisk har et til hovedpinejob og min skattebillet at tænke på.
Jeg har aldrig været så træt og ugidelig i mit liv. Det er som et forskud på min pension.

*) Jeg kan ikke engang følge med i handlingen på Syriana.
**) Udover Erdnuss Flips
.

4 kommentarer:

Suzy Q sagde ...

Godt at se dig igen. Jeg var helt bange for om du havde fået det bedre.

Mandejammer sagde ...

Haha. Det er der nok ikke store chancer for. Jeg skal nok finde på noget.

Suzy Q sagde ...

Hov - smilede du lige?
;)

Mandejammer sagde ...

Jeg smiler fra morgen til aften og har gerne en munter melodi på læben. Jeg er kendt for mit lyse sind.