fredag den 11. november 2011

Dagens tal er




35 kommentarer:

Anonym sagde ...

svært at argumenter for, hvor vidt det er
godt eller skidt, når man ikke er bekendt
med normalområdet

Mandejammer sagde ...

Vær ikke så dømmesyg.

Anonym sagde ...

jeg er ikke dømmesyg. Jeg prøver bare at finde ro.

Mandejammer sagde ...

Hold op med det.

Mandejammer sagde ...

Og der blev ro...

Anonym sagde ...

Der blev ro? Hvad ved du egentlig om det? Ja, undskyld jeg spørger. Men godt at se, at du er aktiv igen - hvor der er skriv er der liv, som De siger. Håber alt er ok med konen, og har du det godt, og de små?

Anonym sagde ...

Og i øvrigt: hvad havde du tænkt dig, at man skulle sidde og græde øjnene ud foran din blog, til man visnede af det??? Det holder ingen ud, så derfor. Du må godt befinde at tegne igen. Tak.

Mandejammer sagde ...

Jeg sagde ro

Anonym sagde ...

Ja, altid har du en undskyldning klar, for ikke at svare, men ok så længe du lever, er jeg glad, og nej det var mig, der sagde det. Fak-TISKT.

Anonym sagde ...

Men jeg gider ikke starte forfra igen, så har slettet dit nummer og blokeret fjæset (for tårer), så. Nu må vi se. Hej hej og kram.

Mandejammer sagde ...

Det må du selv om. Det er et frit land. Og jeg er en fri mand.

Anonym sagde ...

Siger du.

Mandejammer sagde ...

PS Hvis du har noget at spørge om, vil jeg foreslå, at du deltager i næste runde af min populære læserbrevkasse, hvor jeg svarer på ALT.

Mandejammer sagde ...

Min altid populære læserbrevkasse, hvor læserne får svar på dette og hint.

Anonym sagde ...

Men de har strammet stalkerlovgivningen, eller har tænkt sig det, så...jeg TØR simpelthen ikke mere. Godaften.

Mandejammer sagde ...

Hvor der kan lukkes lidt lys ind i mine læseres formørkede sind.

Anonym sagde ...

Ok, jeg skal være obs på den. Men bare den nu ikke bliver som alle de indlæg der heller aldrig dukkede op.

Mandejammer sagde ...

De af mine læsere, hvis sind er formørkede. Andre tænker måske mere til skygge i kuplen.

Mandejammer sagde ...

Du læser, hvad der bliver serveret, og du har værsgo at være glad for det.

Mandejammer sagde ...

(Altså TRÆNGER til skygge i kuplen.)

Mandejammer sagde ...

Hvis der nu er overbelyst.

Anonym sagde ...

Jotak, men meget er det immerweg ikke.

Anonym sagde ...

havde nær sagt "mage til smalkost"

Anonym sagde ...

- skal man lede længe efter.
Men det ville også være dumt, når det nu var mere, man ville ha.

Anonym sagde ...

nå hvornår kommer den så?

Mandejammer sagde ...

Hvornår kommer hvad?

Anonym sagde ...

Ja, netop!

Anonym sagde ...

nå, jeg må gå nu desværre, jeg kan ikke bære mere.
kysmøs.

Mandejammer sagde ...

Så sænkede roen sig, som bondemanden sagde. Puha, det er en ordentlig omgang at interagere med sine læsere. De er så krævende. Jeg overvejer at oprette et reservat, hvor de kan løbe omkring uden fare for andre og te sig, som de har godt af.

Var der nogen, der fangede den fikse zen-besked i, at man ikke finder ro, hvis man prøver på det? Handlingen i sig selv forhindrer jo roen. Men jeg har allerede sagt nok.

Anonym sagde ...

jeg er ligeglad hvad du gør, så længe du lever. Eller punktum. Imellem. Jeg er ligeglad, hvad du gør. Så længe du lever, nej. Heller ikke. Nå. Bare du lever, så er jeg ligeglad med, hvad du (ellers) gør.

Jeg tvivler på du aner, hvor alvorligt det er.

Anonym sagde ...

PS jeg datede engang en zen-fyr, som sagde det samme (om roen). Han var også kunstmaler, og engang imellem flippede han fuldstændig ud (hans ord), hvilket der helt sikkert også findes et eller andet koen for. Men han var amerikaner.

Anonym sagde ...

PPS men han var også veganer.

Anonym sagde ...

God nat.

capac sagde ...

Ude med 7-tallet, Jammermand?! Kan man ikke få kærlighed nok, kan man måske få 'kød på knagen'! I hvert fald: Velkommen tilbage.

Mandejammer sagde ...

Jeg er sikker på, jeg ikke aner, hvor alvorligt det er, og det er også i orden.

Hej Capac!