torsdag den 24. november 2011

Taksigelse


Ønsk mig tillykke. I dag er det min 5-års fødselsdag her på bloggen. Jeg havde egentlig tænkt mig at holde en fest, men jeg troede, datoen var d. 6. december, så nu når jeg det altså ikke.

Det har været fem år med mange glæder og sorger. Meget har man kaldt mig gennem årene. For et par dage siden var det "nazi i svøb". Men jeg er også blevet kaldt "revisor" og "hippie fra 70'erne". Man har kaldt min mor en luder og meget mere. Og jeg spørger såmænd også mig selv, hvad det hele skal gøre godt for. Hvor er mit fakkeltog, min bronzeplade, min buste på Det Kgl.? Hvorfor er der f.eks. ikke opkaldt en vej efter mig?

Et frygteligt spild af tid, må man sige. Som at blive gennemkneppet af en halvslapt lem under skæren af mange ansigter. Det er ikke en skid værd. Der var en overgang, jeg troede, det var noget, men det er ikke en skid. Denne blog er den sørgeligste undskyldning for et liv, jeg endnu har set. Og hvis ingen andre gør det, må jeg hellere sige det selv: Du er ikke den spermklud værd, din far burde have tørret dig væk i.


Dagens tal er:



6 kommentarer:

Anonym sagde ...

til lykke.

Anonym sagde ...

Tillykke. Eller? Jeg har læst alle dine indlæg på bloggen. Det var min forårsommerferielæsning, det tog lang tid, men fin læsning. Vh regnvejr.

Mandejammer sagde ...

Stort!
Du får en medalje: [MandeJammersLæserMedaljAfNovember 2011.gif] [smiley].

Anonym sagde ...

Manga tak. Hov - mange tak. Men manga tak ville sikkert se sejt ud. Det betyder faktisk også mange på Færøerne. Så japansk (?), færøsk og dansk tak. Nu blev det sent, godnat. regnvejr

Din far sagde ...

Enig!

Mandejammer sagde ...

Tak far.