onsdag den 16. november 2011

Det HAR jeg gjort


Min ven firserkoryfæet kom forbi og foreslog, at jeg fotograferede mit gulv. Han syntes, mit maleri var skuffende. Jeg gav ham ret: det er klumpet. Det skulle ligne en himmelsk hærskare, der hvirvler omkring i det post-koperniske rum, men det ligner pøller, der bliver skyllet ud i lokummet.

Her er et foto af gulvet:


Og så forklarede han, hvad "atavistisk" betyder. Det er, når folk bliver tre meter høje, har grøn hud og bor i træerne, haha. Men jeg tror, det var synkronicitet, han mente, at flere folk får den samme idé samtidig. Og jeg, der troede, det betød at genopfinde hjulet.

Jeg skulle aldrig have lukket ham ind.


23 kommentarer:

Anonym sagde ...

det et klumpet - hvad??

du sløser.

Anonym sagde ...

hæhæ. har man det ikke sjow.

Anonym sagde ...

GLUP, nu lukker bloggen nok, eller nok blir der genindemført ny censur! avs.

Anonym sagde ...

nåssår der går alliueller lidt.

Mandejammer sagde ...

Tak for tippet, Korrektur-Kaj. Dit falkeblik er admirabelt.

Anonym sagde ...

hvad som helst for opmærksomhed. Suk.

Mandejammer sagde ...

Det er godt at være opmærksom – i trafikken og i teksten.

Anonym sagde ...

ja. Æblet falder ikke langt fra stammen, gå
ikke over sporet,
endsige spring der
kommer tog. Og så videre. Du har virkelig
ret.

Mandejammer sagde ...

Lad det være en advarsel til jer andre.

Anonym sagde ...

hvem andre?

Anonym sagde ...

tø.hø.

Anonym sagde ...

Hohoho

Mandejammer sagde ...

HAHAHAHA!

Anonym sagde ...

Haha! Jeg er her også. -regnvejr

Mandejammer sagde ...

Ahh, en sund latter renser luften

Anonym sagde ...

Ja. Haha har vi det ikke sjov.

Mandejammer sagde ...

Meget.

Anonym sagde ...

du har.

Mandejammer sagde ...

Ja. Og det er trods alt meningen. Vær ikke så bitter i betrækket. Op med humøret, hiv hovedet op af pløret. Som de siger på discodansegulvet: Hvis du ikke morer dig, er du ikke det rigtige sted henne. Tju-hej!

Mandejammer sagde ...

(Det er meget stor energi, jeg udviser for at holde mine læsere opmuntret. Men bliver det værdsat?)

Anonym sagde ...

engang. Men spydighed for spydighedens skyld er ikke lige mig. Og du er jo ligeglad, ergo: ikke noget bag. Så... hygge-hygge, på det der dansegulv. Det hele har været mere
eller mindre rart.

Anonym sagde ...

I øvrigt: Hvad ved du egentlig om mit liv? Nej, vel... det får så megen mere vægt, de ting man siger eller skriver, når de rent faktisk gør.

Bare en servicemeddelelse, hvis der skulle sidde nogen og undre sig derude.

Anonym sagde ...

Der er almindelig undren.