onsdag den 4. maj 2011

Den brede


Min kulturelle indflydelse har atter gjort sig gældende: Adidas lancerede i sidste uge en Copenhagen-model (undskyld reklamen) i præcis de farver, jeg har påvist som værende de sande danske. (I hvert fald københavnske. Jeg kan ikke udtale mig om resten af landet. Jeg tjekkede min Analytics: Jeg har 1 læser uden for det storkøbenhavnske område og ingen i Jylland. Jeg har ikke begreb om, hvad folk tænker på rundt omkring i landet eller ude blandt den brede befolkning, thi jeg er meget elitær. Og har sorte tæer og skyder med mit kulturelle propgevær.)



9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg skal til min bror i århus den 18. Hvis jeg husker det, lægger jeg jammeren på min brors rss reader.
Rolig han har heller ingen humor. Han trænger til et los i sofakartoflerne.
Gift på fjortende med en kælling der hader ham på ottende.
Læseren på fyn...

Trix sagde ...

Må have lov til at fremsende en protest fra Århus. Det er ikke en voldsom protest, men den ér der.

capac sagde ...

Din Analytics dur ikke. Jeg er jyde, skriver og læser fra Jylland. Buh.

M sagde ...

Hmmm...jeg sidder nu i Jylland sammen med et par andre, som jeg ved også følger med i din blog, så jeg tror din Analytics driver gæk med dig...

Mandejammer sagde ...

Protesterne er modtaget og overhørt.

En ven i døden sagde ...

Apropropgevær: pas nu på du ikke snart får en prop! Gelinde gør det.

Mandejammer sagde ...

Puha, ja.

Anonym sagde ...

Hvorfor er der ikke een eneste af jer wannabee jyder, der fortæller jammer, at vi altså ikke dasker rundt på heden uden halm i træskoene - de der sko er der altså ikke nogen rigtige mænd, der kan ha på her ovre i havstokken

Mandejammer sagde ...

Endelig lidt kritik af selve fodtøjet.