søndag den 29. maj 2011

Sulten i seng


Wow, det gør ondt i hovedet at ligge her kl.
to om natten og lytte til underboens fjernsyn
og ikke have noget sexliv.

Wow, jeg har ikke nogen udladning for mine
følelser. Hvor borgerligt. Prins Henriks tale til
Mary: "Jeg beundrer din evne til at styre
dine følelser."

Kung-fu.

Hvor mærkeligt og sørgeligt det altsammen
er. Jeg her i min hinde. Fanget på livstid.
Uden en drøm jeg kan kalde min egen.

Da jeg var ung, grinte mine kærester og jeg,
hvis vi lå med ryggen til hinanden som gamle
ægtepar.



7 kommentarer:

ea-o sagde ...

Der er en film med Audrey Hepburn, jeg kan ikke huske hvilken èn. Hvor de som unge griner ad de "gamle gifte folk" der sidder og spiser sammen uden at tale sammen. De ender selvfølgelig selv på samme måde... Jeg kan ikke huske hvad filmen hedder, jeg forstod den ikke, da jeg var yngre!

Mandejammer sagde ...

Som et gammelt ægtepar...
Er det "One for the Road"?

ea-o sagde ...

Nemlig, jeg var lige inde og Google efter at have sendt kommentaren.

Mandejammer sagde ...

Jeg har lige haft filmen lånt af Don'en, men jeg kunne ikke se den pga. NTCS eller Pal eller noget andet.

Anonym sagde ...

jeg synes, du er en klam stodder.

slet
dygtig dreng!

nok aldrig en du møder igen og heldigvis for det sagde ...

hey! er der ikke en kat, I kan tæske et sted? (dumme dyr, de kommer hele tiden igen)

Mandejammer sagde ...

Må jeg bede om, at man holder sig til emnet?