tirsdag den 10. maj 2011

Piger i trøjen 2.0


Jeg har længe sagt, og nu siger jeg det igen, at hvis kvinder skulle tjene, ville værnepligten blive ophævet i morgen. Kan du forestille dig at prøve at få danske kvinder til det?: – Jeg gider kraftedeme ikke være med i din pikfascistiske hær (eller tilsvarende mere tidssvarende kraftudtryk).

I øvrigt tror jeg, nogen (en mand) ville have en rigtig god sag for Den europæiske Menneskerettighedsdomstol ved at hævde, at værnepligten er kønsdiskriminerende.



I øvrigt ved jeg slet ikke, om der er værnepligt længere. Jeg er gammel.




7 kommentarer:

Sidder og tisser sagde ...

Det ér altså sexet med kvinder i uniformer!
Og jeg er ikke engang særligt vild med asiatiske piger (men du godeste, hvor har de dog store bryster (Er det virkelig normalt?))

Mandejammer sagde ...

Præcis. Den kinesiske hær har sidevis af brugervenlige, officielle billeder (hvor er nu det link?).

brystelskeren sagde ...

Det er propaganda. I følge dette link, har de verdens mindste bryster i Kina:http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=5285

Mandejammer sagde ...

Der er MANGE mennesker i Kina.

brystelskeren sagde ...

MANGE bryster, uhm!
- Jeg er pjattet med bryster, men kan bedst lide dem store og runde.

Mandejammer sagde ...

Tillykke & velkommen i klubben.

brystelskeren sagde ...

bryster bryster bryster!!!