søndag den 13. juli 2008

Jeg skulle have ladet cyklen stå


Jeres udsendte medarbejder kastede op på sin hånd på vej hjem fra Vega, og hans kæde røg af foran Børsen. Da han skulle på igen, fik han ikke svinget benet ordentligt over cyklen og væltede efter at have roteret 270 grader.

Åh åh, hver pedalleren på den alt for lille lortecykel var en overvindelse. Hvor fokuseret han stirrede frem for sig for ikke at vælte og dø. Hvor velsignet at stavre ind ad døren og uopfordret blive begunstiget med en balje ved sengekanten.

Endnu en nat overlevet.

6 kommentarer:

Suzy Q sagde ...

HAHA :)
Åh skål i baljen. Og god bedring.

Mandejammer sagde ...

Jeg havde ikke brug for baljen. men jeg var da glad for, den var der og tanken bag.

Mandejammer sagde ...

Tak.

Anonym sagde ...

Jeg vidste jeg skulle være taget med - om ikke andet så for at holde dig fra flasken og sørge for din sikre hjemvenden! Tsk tsk, du kan jo ikke tåle det.

Mandejammer sagde ...

Gu' ka' jeg ej. Det er hele ideen.

Anonym sagde ...

Utilizing addition to the household given away for free pc workstation architectures, unquestionably the ac affliction reduced.

Home both of those filet on top of their own portion of metal aluminum foil.
Some fryers are made be reproduced nature, to circumvent catastrophes and crashes.
Finally, each and every one eye lid also features a good solid
thermometer. This will likely protect you from the big bucks in any case and let your business to take
pleasure in incredible large quality pizzas adequate at a convenience of your own property and as well with out the
huge need to keep.

My blog: kitchenaid onyx black toaster