tirsdag den 26. maj 2009

Blivende billede

***
Bill Maher skrev en roman, men den var ikke specielt god. Noget af det var meget sjovt, især den scene hvor han slikker fisse på en og så kaster op i kussen på hende. Et blivende billede.


(Der er også en anden scene, der er meget god, men den er længere og ikke vulgær, så jeg gider ikke beskrive den.)

Dom: Okay roman af kendt komiker. Handler pudsigt nok om en ung komiker (og hans søgen efter identitet).


Bill Maher: True Story – A Novel. Fås på dit lokale folkebibliotek.
***

2 kommentarer:

Pelle sagde ...

Jeg er en fyr på 17 år, og det meste af det jeg ved om kvinder, har dine skriverier lært mig.

Er det muligt at du kan forklare hvordan en fisse laver sig om til en kusse ved nærkontakt med bræk?

Jeg har altid troet at fisse blev til kusse når et barn havde smadret den ellers udemærkede fisse.

Det sagde min far altid, at jeg havde ødelagt den. Men han er som sagt også død nu.

På forhånd, tak.

Pelle Jensen.

Mandejammer sagde ...

Kære Pelle

Jeg kan ikke hjælpe dig, og jeg er ikke sikker på, at du KAN hjælpes. Men lad mig gøre et forsøg... "Fisse" er her brugt som et led i den faste vending "slikke fisse". Kusse er bare kusse. Se i øvrigt mit tidligere indlæg om dette emne, det vil interessere dig: http://mandejammer.blogspot.com/2008/04/apropos-kusse.htmlHilsen MJ