fredag den 29. maj 2009

Djævelen på lokummet

***
Min datter, der går i 2. klasse, fortalte mig en vits, hun har hørt fra en af sine små venner:

En københavner, en århusianer (fordi hun er ikke så god til svensk) og en kineser skal på toilettet. Først går københavneren derind, men han kommer hurtigt løbende ud igen: – Hjælp, hjælp, der er en djævel, der har bidt mig i pikken!

Så går århusianeren derind, og han kommer også løbende ud igen: – Hjælp, hjælp, der er en djævel, der har bidt mig i pikken!

Så går kineseren derind, og lidt efter kommer djævelen løbende ud og siger: – Hjælp, hjælp, der er en kineser, der har bidt mig i pikken!

Så kommer kineseren gående ud i strækmarch: – Tzing, tzing, tzong, min pik er lavet af beton!

Dét er humor.
***

2 kommentarer:

M sagde ...

Fantastisk at den lever endnu!!! Jeg morede mig selv over den i fritteren for 20 år siden...Og havde du ikke skrevet den ned, var jeg da aldrig kommet i tanke om at den eksisterede. Tak.

kent sagde ...

sgu da altid noget at tøsen kan tale århusiansk....