søndag den 13. februar 2011

Mit hjerte er en Fasteleen-tønde (Vinterferien dag 2)


I det øjeblik jeg blev hjemme for at nyde en Fasteleen-bolle, vidste jeg, at det ville ende med, at vi skændtes. Ikke en selvopfyldende profeti så meget som bitter, hårdtkøbt erfaring. Jeg kan ikke gå uden en smækket dør og alt er surt og bittert.
– Hvordan skulle jeg vide det, du fortæller mig jo aldrig noget!
– Hvorfor mon?
SMÆK!



Her kan man lave sine egne GIF'er fra YouTube-videoer. Det virker, det virker, jeg har lige lavet en:



Når jeg sidder alene her, bliver det klart for mig, hvor godt jeg har det.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

godt så. Når nu det er så klart, så kunne det være, at du skulle overveje et emneskift? Det er som om det hele bare bliver ved med at køre i rring, de samme og de samme og de samme og de samme indlæg, ingen nye drejninger på noget, bare dig der hulker og snøfter og din kone, der er en sæk (gab), men altid på den samme måde, altid. Eller hør, en idé: Måske var det på tide at afvikle Jammermanden helt? Der er så mange andre identiteter man kan antage derude, evt. låne en vens blog eller to (venners (og blogge)).

Jeg foreslår det naturligvis i al godmodighed, du skal slet ikke gøre noget, du ikke vil, vel? Godt så, men gaaaab, hvor er du altså blevet kedelig på det sidste. Undskyld,
jeg siger det.

Mandejammer sagde ...

Er der nogen måde at få dig til at holde op med at læse denne blog andet end ved at holde op med at skrive den?

(Og min kone er ikke en sæk, så lad være at kalde hende det.)

Mandejammer sagde ...

Vent lidt, jeg siger det lige på en anden måde: Dette er ikke en invitation til dialog. Hold op med at kommentere her på bloggen.

Anonym sagde ...

sureste-Bob her. Din sureste-Bob.

*nøssemøs*

Anonym sagde ...

aj, nu glemte jeg helt at svare!