fredag den 31. december 2010

Oprigtigt mystificeret


Min kone vil ikke have, at jeg kritiserer hende, når hun læser Harry Potter.

– Hvordan kan du læse det dreck? siger jeg. – Jeg har aldrig kunnet sidde gennem en hel Harry Potter-film. The acting is horrendous. (Ron Weasley er den dårligste.)

Og så følger der en barrage på ti minutter: – Det ved jeg godt, du synes. Du har sagt det 100 gange. Du skal ikke ødelægge det for os andre. Jeg vidste, du ville sige det! Lige så snart, du så mig med bogen. Du er så forudsigelig!

Så jeg må forlade lokalet og lukke døren ligesom mod en stærk vind.

– Jeg synes, du skulle sende nogle flere penge til J.K. Rowling. (Bare send en check.)

Nu kan hun få lov til at hente sin kaffe selv.



Den eneste, jeg kan lide, er Hermione, og det er kun, fordi hun er en pige.

3 kommentarer:

Donzo sagde ...

En bog er ikke en film, min ven. Og nej, de spiller faktisk ikke dårligt, det er bare dig der er sur og gammel.

Nalle Lårgnasker sagde ...

Ååh, mit lem!

Mandejammer sagde ...

De spiller jammerligt, og jeg kan ikke fordrage hele universet. Nok er jeg sur og nok er jeg gammel, men det forhindrer ikke min dømmekraft i at være laserskarp.