onsdag den 10. februar 2010

Brændende bobler


Et videospil er meget godt, når man ikke gider tænke på noget. For tiden spiller jeg det her på min telefon:


Bubbles Lab (jeg er gået i stå på bane 25).

Jeg spillede det i dag i toget og glemte at stå af på min station. Så kom billetkontrolløsen.
– Jeg skulle have været af i [navnet på sidste station]. Jeg skal møde min mor på hospitalet.
– Du slipper denne gang, men sig det ikke til nogen.
– Tak, det er en hård nok dag i forvejen, sagde jeg, men der var hun halvvejs nede gennem den tomme vogn.

Ikke at det havde gjort nogen forskel. Jeg er forberedt på det værste i dag.


Her er mine telefontegninger fra i går aftes under samtale med min mor:




3 kommentarer:

capac sagde ...

de elsker den der moderlige autoritetsrolle!

Mig selv under et andet navn sagde ...

Ak ja, kvinder i uniform.

Dig selv under din oldefars navn sagde ...

Mmmmmm, kvinder i uniform.