fredag den 19. januar 2007

På vippen 2)

I dag*) blev jeg mailet op af en populær bagsideskribent fra dagspressen – hvis rubrik og navnlig hvis iørefaldende modstand mod den fucking overformynderiske, fascistoide medielicens jeg havde komplimenteret i en læsermail – fordi han kunne lide mine fotos og ville skrive om dem. Hvorfra kender han mit navn? Mine fotos? Jeg troede min hotmailadresse var anonym, og så står mit navn på. Døh! Fotos var taget af en i London, der hedder det samme som mig og har en professionel hjemmeside. Hvad har jeg? En samling jpeg's på flickr.
Ikke engang noget man kan sælge, så hvad skal jeg med eksponering, i fald den forekommer?
Hvor vigtigt er det nu at fedte? Og på den rigtige måde. Nu beder han mig fortælle mere. Haha. Den er god. Jeg er nået til første stadie af selvpromoveringen igen og er gået fuldstændigt i stå som sædvanlig. Hvor er nu mit flotte præsentationsmateriale, den kunsthistoriske tekst om mine værker? De findes ej. Jeg må igen strikke noget sammen i sidste øjeblik.
Panik-panik som sædvanlig og impulsen til hurtigt at trække mit hoved tilbage i skjoldet igen.

*) Dvs. i forgårs. (Jeg har ikke fået svaret endnu.)

Ingen kommentarer: