mandag den 3. marts 2008

God morgen, solskin

Lortemorgen. Jeg gider ingenting. Jeg indser, hvor nyttesløst og ligegyldigt mit liv er.
I kø i Netto.
Skændes med min kone om ingenting, før jeg overhovedet er ude af sengen, fordi hun ikke bare kan give mig ret, men diskuterer alting, og i øvrigt er det min skyld, og alt hvad jeg siger om hende, er i virkeligheden sådan som jeg selv er.
Lortesex i weekenden.
Jeg er træt.
Der er intet ved noget.
Hvad er det hele værd? Intet!
Ingen glæder har jeg, og jeg gider ingenting. Slet ikke de ting jeg skal. Konstante forhindringer mellem nu og det sted henne jeg godt vil være.
Jeg er for gammel til, at noget nogensinde bliver bedre. Det eneste jeg har at se frem til er en lang kurende nedtur mod gravens dulmende mørke.
Tag mod mig, død, her kommer jeg (lyden af et langtrukkent "uiiiiiiiiiiiiiii" i slowmotion).

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Gamle gasballon.