mandag den 24. marts 2008

Jeg har dårlige nerver

Jeg har været ved at eksplodere af vrede eller noget andet udefinerbart.

Jeg har ikke lavet noget kreativt eller produktivt eller konstruktivt eller givtigt i dagevis. Jeg prøvede at rydde op i mine papirer, men jeg kunne ikke engang få mig selv til at smide mine tandlægeregninger ud fra 1999. Jeg puttede bare det hele ned i en kasse. Jeg gad ikke kigge på det.

Det er frygteligt, jeg kan ikke tale med min kone, uden at jeg lyder sur, og omvendt. Hun siger, at jeg hidser mig op hele tiden. Det er hele tiden: Hvad med dig selv? Det var det, jeg sagde!
Vi kan tilsyneladende ikke tale sammen, og som tidligere nævnt er der perioder, hvor jeg tror, at det er bedre på den måde.

Det er meget, meget vigtigt, at helligdagene snart er omme, så det kan blive hverdag igen.

Jeg gruer allerede for sommerferien. Vi kan ikke finde ud af at planlægge noget.

2 kommentarer:

Mim sagde ...

Din blog er rasende sjov og underholdende, men jeg må tilstå, at jeg føler med din hustru. Hun er en sand heltinde :-)

Mandejammer sagde ...

Hun er en af de gæve pionerkvinder.