tirsdag den 17. juni 2008

Klar udmelding – han er ikke i humør, den rygende guru, og så har han ondt i halsen

***
Jeg ringede til J. Per. Han er deprimeret efter han er holdt op med at ryge hash og gad ikke have, at jeg kom ned og røg hans smøger.

– Tak for din bramfrihed, sagde jeg.



– Nu vil jeg tage mig et bad og skifte skidesæk og lægge mig ind og se fodbold, sagde han.

Fodbold! Det havde jeg glemt. Jeg abstinerer, fordi vi ikke kan tage TV2 i koloen. I går var vi hjemme, og hvad var der på?: Østrig-Tyskland. Leicester-Stoke.
***

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Zattoo er din ven mht. TV2 og andre kanaler. Og NU skal jeg nok stoppe og gå i seng.

Mandejammer sagde ...

Tjek.

Anonym sagde ...

I er kryptiske! Hollop med det! Vi kannik føllemæ!

Anonym sagde ...

Hva ... er det her så en 'modeltegning', eller hva?
(Kroki?)

Mandejammer sagde ...

Ja, det er en modeltegning.

Anonym sagde ...

Ligner den ikke spor?

Anonym sagde ...

Bremsespor?

Mandejammer sagde ...

Okay, det er ikke en modeltegning. Det var bare noget jeg sagde. Jeg skal nok skrive "Modeltegning" på fremover, når det er påkrævet, og derved undgå yderligere forvirring.