mandag den 9. juni 2008

Min lørdag aften II

Kl. 01:45

Jeg kan ikke sove. Jeg har ondt i mit ben. Min kone er til fødselsdag uden mig. Jeg gad ikke. Hvis vi kunne have fået en babysitter, hvad vi ikke kunne, selv om vi havde prøvet, havde jeg ikke gidet. Jeg har afskrevet den vennekreds, for de er ikke mine.

Jeg kunne ikke få mit fjernsyn her i kolostomimaven til at tage TV2. Det eneste jeg ville var at se fodbold, så kunne børnene have gjort, hvad de ville. Den lykke var mig ikke forundt.



PS Jeg kan heller ikke få mit mobile bredbånd til at virke.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du ku´ da bare have leget lidt med mig!

Mandejammer sagde ...

Du kan tale!

Anonym sagde ...

Du lytter!

Mandejammer sagde ...

Min pik er en brilliant konversationalist.

Anonym sagde ...

Sku´ vi ikke låse døren, vi to!

Mandejammer sagde ...

Min pik ved altid lige det rigtige at sige.