fredag den 28. november 2008

Sær skik i forbindelse med underkastelse

***
Jeg læste i en artikel om mosefund i et dansk National Geographic ude på onkologisk, at irske krigere i jernalderen erklærede deres troskab over for deres høvding ved at sutte på hans brystvorte.

En mærkelig ide.

På den anden side, kan man jo sige, tager man ikke skade af det. For mit vedkommende ville jeg håbe, at der var alkohol involveret, så brystvorten i det mindste ville blive desinficeret mellem hver suttende undersåt.

Jeg ville helt sikkert fylde munden med spiritus og lade det dække vorten, før jeg begyndte at sutte, hvis det var mig.
***

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ååååh, Jammermandsling! Sut på dem, sut! Med single malt! Åh, åh, åh!

Steen AA sagde ...

Åh, homostalker, du er i sandhed gusten på en skøn vedholdende facon.

Anonym sagde ...

hvodden fanden skulle man kunne sige om nogen sugede på nogens pat ???

Mandejammer sagde ...

Meget skarpsindigt. Det var også det jeg tænkte.

Unknown sagde ...

Jeg er med Rikke på den her. Det må være homostalkerens fætter der har skrevet den artikel.

Anonym sagde ...

Nope. Min fætter er et hetero-svin!

Mandejammer sagde ...

Kammertonen, Stalker-Kaj. Her prædikes tolerance.

Anonym sagde ...

Hey hey, det var ikke mig der nedgjorde hende psykoteraprutten.
Frække fyr! ;-)

Mandejammer sagde ...

Hvad har det med noget at gøre?