onsdag den 29. august 2007

40 kg hæfter

Jeg fik min kone til at græde i søndags. Hun havde brugt hele dagen på at rydde op og gøre rent, mens jeg var til 50-års fødselsdag, og senere tog jeg over og hentede 40 kg tegneseriehæfter fra 70’erne, jeg har haft lånt til min nevø*), og stillede dem ind i stuen. Det var dråben, nu er hun "druknet i lort".
Jeg hørte hende forbitret klynke i køkkenet, en knækket kvinde.











*) Samlingen er siden blevet spædet op med hans og hans søsters Anders And-blade fra midten af 90’erne og frem.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

*gnæk* mandens tegneserier er på loftet.
Men mest fordi vi slet ikke har plads jeg læser dem lige så meget som manden.

Mandejammer sagde ...

Jeg har 16 kasser nede i min fars kælder. Dette er kun det løse, skidtet jeg kunne finde på at låne ud.

Anonym sagde ...

Det kender jeg godt. Min ex hadede mine tegneserier,faktisk fattede hun ikke,at jeg overhovedet gad læse dem. Min nye kæreste synes det er meget cool,så det kan godt lade sig gøre.

Jeg lånte engang min Starwars samling til min nevø....hvor blev den af?

Mandejammer sagde ...

Hvor sætter man grænsen? Hvor meget gammelt lort skal man gemme på?