mandag den 3. august 2009

Frisk fra Dr. Kelloggs sanatorium

***
De første fire dage af min ferierejse var min fordøjelse ideel, hvad min yngste datters lille ven kalder "lykkeskidere", hvor man næsten slet ikke behøver tørre. Tre espressoer til morgenmad og voila!

Denne lykkefølelse spredte sig til hele mit væsen, intet krævede jeg, intet nægtede jeg mig. Mine dage brækket af i afmålte portioner with very little mess. Faste rutiner, god hydrering. Siden har det hele været mere sporadisk & staccato – sådan hænger det hele sammen fra ende til anden på holistisk manér. Hvis man hiver i halen, rykker hovedet. Der er kun én måde at samle sig op på, og det er ved halen.


***

1 kommentar:

Anonym sagde ...

My partner and I stumbled over here different web page and thought
I might check things out. I like what I see so i am
just following you. Look forward to looking at your web page again.


Here is my web site: football shirt discount