onsdag den 19. august 2009

Mit arme skind

***
Under valgkampen sagde man altid om Obama, at han var "comfortable in his skin". Jeg har det lige omvendt: jeg er konstant utilpas i min hud. Hver dag sidder jeg lang tid og føler mig ubehageligt til mode ved at være i mig selv. Hvad jeg trænger til er en 100% hudtransplantation. Måske skulle jeg have været af anden etnisk herkomst end dansk, ligesom Michael Jackson, der også så ud til at skifte sin hud ud.

I mellemtiden ved jeg, at det hjælper med 28º varme, ikke at skulle arbejde og forskellige andre åbenlyse ting. Efter 20 bajere kan det også hænde, at jeg føler bedre velvære som mig, eller også kan jeg bare ikke mærke alle ormene og myrerne, der kravler under min hud fra hjernen og ned.



Ny hud nu!

***

2 kommentarer:

Per 19 sagde ...

Det HAR vi hørt! Det står selv dér - lige ude til venstre, under lidt om dig selv!

Mandejammer sagde ...

Nå ja, satans osse. Godt spottet, falkeøje.