torsdag den 28. juni 2007

Genindspil Reptilicus


Som de fleste folk efterhånden ved, er Reptilicus verdens dårligste film – og den er dansk. Derfor er tiden nu moden til at genindspille den med et fedt computergenereret monster (á la det i The Host). Kun titlen bliver tilbage, alt andet skrottes.

Og når man har gjort det, kan man lave Olsen Banden Kung-Fu, hvor de flyver gennem luften og sparker røv. Skidegodt, Egon! Kapow!

Hvis der er nogen, der kender nogen på Nordisk Film eller Egmont, så ring og giv dem denne idé.

5 kommentarer:

2mason sagde ...

Jeg ville eddermaneme godt se Jet Li lave en remake af "Breaking The Waves"!

Mandejammer sagde ...

Det er komplet kulturkannibalistisk, som man tramper rundt i den samme håndfuld danske ting. Nu skal Morten Korch shines socialrealistisk op.
Får det aldrig en ende?

Suzy Q sagde ...

Min far var med i den film. Han var en gæv soldat.

Anonym sagde ...

Reptilicus - se DET var fame kvalitet! Jeg errindrer så klassiske scener som da Reptilicus har ædt en landmands ko og den chokerede mand står og siger "den åd en af mine kvier!" eller da det endelige slag skal udkæmpes og vi i den engelsk sprogede version får, at vide at kræet "must be shot at point blank - at very close range" - kitsch OG redundans i en og samme sætning :D

Faktisk synes jeg det er lidt imponerende, at lille Danmark har formået, at lave en film der næsten kan måle sig med Plan 9 From Outer Space hvad angår campiness.

Mandejammer sagde ...

Reptilicus er en film, der kaster en bred slagskygge. Ku' være man ligefrem sku' se den en dag...

*

Min far har også engang været med i en Dirch Passer-film!