onsdag den 10. juni 2009

Gollums hjerte

***
Som trofaste læsere vil vide, skal jeg til genforeningsfest med min gamle gymnasieklasse. Jeg er spændt, for min gamle kæreste, som jeg ikke har set i 20 år, kommer med. Hun knuste mit hjerte, men det fortjente at blive knust. Det havde godt af det, det ser jeg nu. Hun sparkede det ud af sin rede som en nøgen fugleunge. Nogle år senere havde jeg fået fjer og kunne komme frem fra de visne blade, hvor jeg havde gemt mig i to år og levet af orme og tusindben og bænkebidere og andre dyr, som lever dér, indtil jeg kunne se i mørket som Gollum, ganske flyvefærdig.

Her er de spørgsmål, jeg vil stille hende:
  • Var dine orgasmer ægte?
  • Ham, din "ven", du altid var sammen med, var han homoseksuel?
  • Jeg vil gerne have mit maleri tilbage, ok?

***

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg kan forstå det med maleriet - men vil de andre svar ikke blot martre dig yderligere til ingen nytte? Med mindre svaret er ja til begge selvf.

Anonym sagde ...

Sikke en genforeningsfest det bliver, mandejammer, Mandejammer *LOL*

Anonym sagde ...

Jeg er 100% enig med anonym#1

Anonym sagde ...

Er alle kvinders orgasmer ikke ægte?!!! - det er nyt for mig!!

Anden anonym sagde ...

Hvor er I bare latterlige, Anonym, Anonym og Anonym. Vis nu hvem I er! Anonymitet borger altså ikke for troværdigheden!

Anonym sagde ...

Nu synes jeg du er lidt anonym

Mandejammer sagde ...

Lad mig runde af: Jo, alle orgasmer er vel ægte. Jeg gad bare ikke skrive "simulere" eller "fæke".