onsdag den 3. juni 2009

Hvad nu?

***
Hvad har jeg nu ondt i røven over?
Masser!
Jeg er træt af, at jeg er den eneste, der vasker op her omkring.
Som min kone sagde til en parmiddag engang: – Jeg har en opvaskemaskine. Den hedder [mit navn].
Haha.
(Det er en variation over vittigheden, jeg fik fortalt af Firserkoryfæet: – Jeg har en opvaskemaskine, det er en Nanna-mát.
Altså: En af hans venner havde en kæreste, der hed Nanna. Det har han så ikke mere.)
Jeg er den eneste, der rydder op og gør rent efterhånden, derfor ligner her et bombet lokum.
Min kone har "givet op".
Godt udgangspunkt.

Desuden er jeg sur over, at jeg skal arbejde. Det har jeg været i over en uge nu.

Jeg er også sur over ikke at have noget sexliv her & nu.
***

4 kommentarer:

En som bare spørger sagde ...

Plejer du at vaske op med en pind ude på en mark?

Det Forkromede Overblik sagde ...

Det er derfor det tager så lang tid!

Toke Glaring Gebert sagde ...

Højtelskede Hr. Jammer,

Som min kære farmor altid sagde:
Livet er én lang lort, og du skal tage en bid hver dag.
Klog kvinde...

Men du har jo os!
Dine fans!
Nu med penge!

Løkkegrisling mener at jeg skal fare ud købe en s.p.fladskærm.

men jeg vil så meget hellere gerne eje noget materie, fra dine gustne gudsbenåede hænder.

Allerhelst et syre/base maleri med manglende forgrund og baggrund.
Hvis der overhovedet er noget tilbage, fra din sidste epokegørende udstilling?

Hvis din anonymitet står i vejen, kan jeg så ikke købe nogle dæmoner...Eller tegningen af dine psoriasisramte fødder?
Et håndskrevet digt?

Du kan lade èn af dine lakajer kontakte mig: tokegsnabelahotmailpunktumcom
angående udveksling af kunst og kontanter.

Venlig Hilsen
Toke.

Nanna-mat sagde ...

Ja JM. Har du ikke også selv fået SP penge? Man kan jo købe sig til næste alt... Både opvaskemaskine og sexliv (ikke at man behøver...