onsdag den 19. januar 2011

Der røg næste måneds husleje


En kunde ringede til mig i går om et hastejob. Ham, de plejede at bruge, skulle have lavet det til samme morgen, men de havde ikke hørt fra ham.

– Sådan er det nogen gange, sagde jeg. – Altså med de andre, ikke med mig.

Så ringede hun igen om aftenen om aflyste. Nu havde hun hørt fra ham:
– Jeg kan ikke forstå det, sagde hun. - Jeg har ringet og mailet til ham 28 gange i dag.

– Ved du hvad, sagde jeg. – Han har glemt det. Og så har han skyndt sig at lave det i dag.

Jeg forstår mig på menneskets natur.

– Tror du? sagde hun. – Han plejer ellers at være så pålidelig.

– Han har været fuld, sagde jeg.



2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ha ha, sjovt sagt. Man siger de sjoveste ting, når der sker sådan noget lort.

Mandejammer sagde ...

Ja tak.