lørdag den 8. januar 2011

Vejen frem


Man siger, at folk med en stærk hage kommer frem i verden.

Tag f.eks. Quentin Tarantino. Han er verdens mest succesrige filmskaber, og han har verdens største hage.



Andre eksempler:

Popeye – stor hage, og han vinder altid.


Fodnote: Jeg opdagede, at min far er tre år ældre end Popeye. Han er verdens ældste mand.

General Alcazar – stor hage og statsleder.



Jay Leno – måske verdens største, fedeste hage, vandt over Letterman i The Late Night Wars.



Selv har jeg en diskret hage, en skavank jeg forsøger at skjule ved at gå i stærkt højhalsede sweatre og aldrig lade mig fotografere fra siden.



Man siger også, at den, der har den stærkeste hage, får det sidste ord. Min kone har en stærk hage f.eks., og hun får altid det sidste ord. Til tider må jeg sige noget og så springe ud af døren, før hun når at svare færdigt, for at få det sidste ord eller i hvert fald den sidste hørbare hele sætning.

13 kommentarer:

Anonym sagde ...

Smuk...

- din hage.

*suk*

Stjernis AKA Hønen sagde ...

Glem ikke agent Dale Cooper fra Twin Peaks. Virkelig en mand med en hage som vil frem i verden og som har 100% styr på tingene.

Anonym sagde ...

En anden som også er umådeligt smuk uden ret meget hage, der stikker frem, er Gary Oldman, eller Hr. Grev Gary Dracula Oldman. Ih og åh og suk så smuk han var. Ligesom dig, Mandejammer, det er akkurat det samme.

<3

Mandejammer sagde ...

Gary Oldman havde ingen hage. Og tak for tippet ang. Kyle MacLachlan. Men hvorfor har Donzo ikke været her og nævnt Bruce Campbells legendariske bestseller "If Chins Could Kill: Confessions of a B Movie Actor"? Her sker mærkelige ting...

Donzo sagde ...

Sig mig, hvorfor nævnte du ikke Bruce Cambells uoomgængelige selvbiografi "If Chins Could Kill"? Og hvorfor illustrede du det ikke med et still fra "Army of Darkness" - f.eks. der hvor Bruces ansigt er blevet strukket helt vildt langt?
Og hvad med Kirk Douglas, Cary Grant, Ron Pearlman og Jack Palance? Jeg spørger bare...

Stjernis AKA Hønen sagde ...

Karl Stegger ville nok vinde denne konkurrence hvis man måtte lægge alle hagerne sammen...

Mandejammer sagde ...

Åh gudskelov.

Mandejammer sagde ...

Jeg mener åh gudskelov til Donzo. Har Karl Stegger en hage? Det har jeg aldrig tænkt over. Måske fordi den er klemt væk mellem kinderne, så den ligner det nederste af et næb snarere end et ordentligt bovspryd.

Mandejammer sagde ...

Nåja, Karl Steggers hager lagt sammen. Jeg troede du mente, at hans var større end de andres lagt sammen. Men det er stadigvæk uden for kategorien. En hage har en kæbe indvendigt.
Jeg trænger til mere kaffe (c).
Sikke en dag. Hvem gider noget?

Anonym sagde ...

Åhh, det er bedre end sex, når du taler dirrrty på den måde, Jammerrøv! "Gary Oldman havde ingen hage". Påståeligvis.
Findes der overhovedet noget bedre? (bortset måske lige fra, når du ignorerer én, det tænder mig for sindssygt!)

suk...

- og *kys*

Mandejammer sagde ...

Måske mente jeg "har ingen hage". Er det så vigtigt?

Anonym sagde ...

Ingen hage = No Catch?

Mig selv under et andet navn sagde ...

Mener du: Ingen hage = ingen frem og tilbage?