fredag den 7. januar 2011

Nu slår det mig 10 år efter


De sagde altid om ham idioten Brixtofte ude i Farum, at han solgte kommunens "arvesølv". Men hvad er der egentlig galt med at sælge arvesølvet? Det står der bare, og man bruger det ikke til noget. Hvis der endelig bliver krise, som krig, er det ikke en skid værd alligevel.


Noget af mit arvesølv.

Sølv eller guld som målestok for værdi er lige så tilfældigt som wampum eller lykkesten. Jeg ville hellere have kinesiske sjældne jordarter.


I øvrigt går der vel ikke lang tid, før de hiver 30.000.000 tons ædelmetaller ned fra en meteor.

Det er på dette tidspunkt, at jeg føler mig som sådan en lokalradiovært, der sidder og ævler ud i luften.




6 kommentarer:

Donzo sagde ...

"Han blev født med en jordske i munden."

Stjernis AKA Hønen sagde ...

Jeg husker ikke et ord siden du rørte ved mit anus... For to år siden.

Mig selv under et andet navn sagde ...

Hedder det ikke "en anus"?

Dig selv under en ands navn sagde ...

Nej, det hedder "et røvhul"

Anonym sagde ...

Nu på DAB:

Radio Mandejammer, ævl, kævl, og universielle sandheder.

Tun ind i dåsen...

Mandejammer sagde ...

"Universielle" lyder ligesom Holberg: "Hans Sandheder er universielle, Mor Nille!"