mandag den 26. maj 2008

Bundlinien

Nu er dagen gået igen. Jeg har ingen penge tjent, og jeg er ikke blevet klogere.

Jeg har spildt tiden som sædvanlig. Læst avis. Lavet en enkelt telefonopringning, der var vigtig, og talt med min mor.

Det meste af tiden har jeg ærgret mig, især over folk, der går mig på, jeg bør cutte af som den dødvægt de er.

Mine tanker er irriterende i dag. Min egen ugidelighed knejser foran mig. Nå ja, det er jo mandag, og jeg er træt. Hvad ville mit guddommelige jeg ikke sige?

12 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du er herre over dit eget liv.

Mandejammer sagde ...

Oh...

Anonym sagde ...

Nej, det passer simpelthen ikke. Du er en sølle slave - du er ikke herre over en tøddel. Dæk!

Mandejammer sagde ...

Jeg kan godt lide mit guddommelige selv, jeg skal bare lære at lytte mere til det.

Anonym sagde ...

Ta´ en kop kaffe!

Anonym sagde ...

Du laver aldrig andet end at kværne - kaffebønner, såvel som verbalt ynk!

Mandejammer sagde ...

Mit almægtige overjeg er meget krævende.

Anonym sagde ...

Dit almægtige overjeg er en illusion!
Frigør dig fra dine tankerad dine sanser lede dig ind i nuet.

Anonym sagde ...

EDIT:
Der skulle stå:
Frigør dig fra dine tanker og lad dine sanser lede dig ind i nuet.

Sorry! Ingen er ufejlbarlig.

Mandejammer sagde ...

Mit guddommelige selv viser vejen.

Ud med mit overvægtige aljeg.

Anonym sagde ...

Ha ha ha! Dit guddommelige selv er ligesom Jammerdrengen et sølle væsen - en fladmast taber! Jeg sætter mig tungt på jer begge og presser al livskraften ud! I må adlyde - eller dø!

Mandejammer sagde ...

Det tror jeg ikke du skal regne med.

For at parafrasere Alfons Åberg: "Forsvind dumme overjeg, for du er ikke til."