onsdag den 28. maj 2008

Mine personlige dæmoner på spanden

Med ganske få undtagelser det sædvanlige sure gamle lort i nye forklædninger.

Det er en del af projektet.



Hvis der er nogen, der skulle have glemt hvad projektet går ud på, jeg f.eks., handler det om at uddrive 100 dæmoner ved at tegne dem og se dem an. Hvad er jeg oppe på efterhånden?

Det er ikke godt at vide, hvad visse af tegningerne handler om, men jeg tager dem med alligevel, fordi det også gælder om at lave tegninger og håbe på det bedste, jeg mener, se hvad der sker.

6 kommentarer:

Suzy Q sagde ...

Hvad med os der ikke kan tegne? Hvad gør vi?

Mandejammer sagde ...

Tegner alligevel? Brug evt. stort papir, hvis du ikke kan styre det ellers.

Suzy Q sagde ...

folk der kan tegne, ved ikke hvad det vil sige IKKE at kunne tegne.

Mandejammer sagde ...

Okay. Her er hvad du skal gøre, og det er helt i øvelsens ånd: Lav en tegning og skriv på den: "Øv, jeg kan ikke tegne" eller "Du tegnede bedre da du var fem år gammel" f.eks. Presto, så har du uddrevet eller i det mindste konfronteret en af dine personlige dæmoner. Smart, ikke?

Hvis det skal være helt rigtigt, skal du bruge sumi-tusch og en japansk pensel, som du holde meget lodret med et let greb uden at røre papiret med hånden.

Men du kan selvfølgelig også være mere kunstnerisk og gå ud og skrive det på en væg i et nærliggende lokalsamfund. Alle kan tegne hvis de bruger store nok bevægelser.

Suzy Q sagde ...

okay jeg gør det

Mandejammer sagde ...

Lad mig vide, hvordan det går.