mandag den 5. maj 2008

Målgruppe

Jeg har det med denne her blog, som jeg har det med min kommende digtsamling der vil tage landet med storm, at jeg hellere vil have, at alle andre læser den end mine venner og familie. Altså det omvendte af det normale publikum for den slags. Jeg vil hellere dele det med alle andre end mine venner og familie.


Jeg gider ikke få af vide, hvem jeg er, af dem.

Her er jeg mig. WYSIWYG.




(Klik på billederne og se den fine, gamle serie i mindre gnidret format.)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åh, la' dog vær' å jamre dig! Du fortæller mig alligevel alt på Mess'en!

Mandejammer sagde ...

Ord er overflødige.

Dalgas sagde ...

jeg er fremmed...ja for dig i alle tilfælde ;O)så jeg må være målgruppen- det er jeg ellers aldrig*S

Mandejammer sagde ...

Du er målgruppen!