fredag den 9. maj 2008

Ud

Min familie kom hjem (fra at spille hoppeoverbold) og insisterede på at se "Assjack"/Angora-drengene, så jeg var nødt til at gå. Jeg kunne ikke være i stue med det. Der lå jeg på langs og så Champions League-mål fra sæsonen 98-99, og nu står jeg hernede på gaden og har ingen steder at gå hen. Jeg tænker på min død.

Jeg stopper op for at skrive, og det er ligesom at skulle kaste op.

Det er den dejligste tid på året i Danmark, og alligevel er jeg fyldt med tanker af kolossal væmmelse.

4 kommentarer:

Grethe sagde ...

"Jeg strejfer planløst om på vejene, hvor jeg bor ..." gå hjem og lyt til C.V.Jørgensens "Amor og den sidste pil" (den bedste tid på året)

Grethe sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anonym sagde ...

Forår med filter...man kan ikke inhalere det fuldkomment...og man kan ikke se det i panorama..kun i glimt..så bliver man nødt til at sænke blikket. Man=jeg.

Mandejammer sagde ...

Vildt!