fredag den 2. maj 2008

Min netserie (53) – slut på kapitel 1



(Kloak & faster)


Det var slut på kapitel 1 af min stort anlagte netserie.

***Prøv at høre, jeg vil meget gerne have nogen kommentarer på serien,
lige meget hvad. Bare fyr løs. Brug din fantasi. Ris & ros, kritisk
dybdeborende analyser der rækker tilbage til Lascaux og det gamle
Grækenland – alt er velkomment! Øs løs! Giv den hele armen. Hold
dig ikke tilbage. Giv mig tørt på, hvis det er nødvendigt. Det er
feedbacktid, folkens. Det er nu, I har en chance for at blive hørt.
Ud med det.***

13 kommentarer:

Anonym sagde ...

du burde evt. samle dem alle i et enkelt indlæg - eller på en enkelt side?

Fik kun læst den første halvdel af dem. Den var udemærket.

Suzy Q sagde ...

jeg HAR været der med de store armbevægelser

Mandejammer sagde ...

Noteret. Det havde jeg også tænkt mig. Og det er såmænd rigeligt nok med den første halvdel.

Noteret, Fr. Q.

Dennis sagde ...

Jeg har en ven (om man vil), der kaldes Ormen, og når jeg læser din netserie, falder det mig ind, at det måske er en fælles bekendt? Eller måske blot en person, udfra hvem du bygger din historie? Ja?

Anonym sagde ...

Klynk & få stær!

Anonym sagde ...

Det er en god ting, at hvert indlæg indeholder et fast sæt elementer: overskrift, tematisk beslægtede tegninger, undertekst, variant af 'fortsættelse følger'. Der skal jo noget til at binde ikkesammenhængende ting sammen. Men det kan selvfølgelig blive et problem, hvis du sætter dem sammen.

Mandejammer sagde ...

Meget observant.

Her er min egen kommentar: der er et problem i at lave en tegneserie med kun ét billede om dagen, at der kan være mellemliggende billeder, der er nødvendige for historien men ikke er så spændende i sig selv, eks. hvis der bare står PLOP! Nå. På den anden side slipper man for billeder, hvor figuren kigger ud af billedet og siger: "Oh!" eller "Milde himmel!", fordi der ikke er nogen sideopbygning.

I øvrigt passer tempoet med ét billede om dagen mig meget godt. Det er overkommeligt.

Jeg sætter alle billederne sammen og ser hvordan det bliver.

Anonym sagde ...

Jeg synes det bedste var, at der ofte var en ny måde af "klik og forstør" skrevet nedenunder.

Det var griner'n!

/Damen i sort.

Mandejammer sagde ...

Det er det lille ekstra, der vidner om overskud.

Mandejammer sagde ...

Rettelse til Don N: "Klynk & frustrer".

Anonym sagde ...

Rettelse til Jay-mand: Klonk og grå stær.

Anonym sagde ...

Fine farver!

Mandejammer sagde ...

PS til St. Dennis: Det er kedeligt at hedde Ormen, og det har jeg dog aldrig kaldt andre end min lillebror.