lørdag den 10. maj 2008

Jeg gider ikke tage mig af vejret, hvad er jeg, landmand?

Én dag i kolonihaven og vi er allerede begyndt at skændes. Det lover godt (ej) for sommeren. Børnene har skændtes med hinanden, jeg har skændtes med dem, det har min kone også, og nu er vi altså også begyndt. Over hvad en "kasse" er.*) (Spørg ikke.) ("I stedet for at omformulere hvad du mener, bliver du bare ved med at sige det samme, bare vredere," sagde jeg. "Så, nu har du skræmt alle væk," sagde min kone og forlod bordet.) Og det er oven i købet godt vejr. Hvordan skal det ikke blive, når det regner hele tiden?

Som jeg forestiller mig det: Sidste skoledag begynder regnen at falde som et tæppe uden ophør til august.

Fuck vejret. Jeg hader at skulle tage mig af noget, jeg ikke har nogen kontrol over. Jeg hader at føle mig tvunget til at være udenfor, bare fordi det er godt vejr.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Arbejdede du ikke engang som landmand i Ontario? ;o)

anjoe sagde ...

*LOL* hvor en jævnlig besøgende bare ÆÆLSKERR bloggen din ;-)

Myrd snarest dine dårlige tanker og følelser - pist bort, god nat...

Anonym sagde ...

"Arbejdede du ikke engang som landmand i Ontario? ;o)"

- Eller onanist i Mandland?

Mandejammer sagde ...

Tak, alle.

Anonym sagde ...

Kalder du det et svar?

Mandejammer sagde ...

Kalder du det et spørgsmål?