lørdag den 3. maj 2008

Løse læber II - Don Nzo i kvindeklæder


Jeg havde ikke noget bedre at lave og følte mig rastløs, så jeg gik ud med Don Nzo.

Desuden havde jeg lige fået ordnet håret, så jeg havde noget at vise frem.
– Du ligner "Gerda fra Køge på vej i Bilka", sagde Don’en efter et par bajere. Det er mine venner...

Jeg har det altid som om, når jeg lige har været hos frisøren, at jeg går rundt med en skulptur oven på hovedet, stylet og bobbet som jeg er.

Jeg frøs om ørerne på vejen hjem.

Det viser sig, at Don Nzo i forklædning i månedsvis her på siden har optrådt som "Rose of Aberdeen", den mest irriterende af mine læsere, som mange ønsker død. Jeg havde efterhånden regnet den ud: så irriterende er der kun én der kan være. Han kan ikke engang holde på sine egne hemmeligheder. Hans løse, flaprende læber bliver min død.

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

sladrehank!

Anonym sagde ...

Jeg mener nu det var Bilka Gerda var på vej til.

Anonym sagde ...

Hvordan kan man hade Aberdeens Rose? Jeg synes hun er nuser!

Anonym sagde ...

"Jeg havde ikke noget bedre at lave" - pfff! Du tiggede, gjorde du!

Anonym sagde ...

Du ka' selv ha' flaprelæber!

Mandejammer sagde ...

Jeg ændrer det til Bilka.

Suzy Q sagde ...

jeg vidste at der var fiflet med kommentarerne. Jeg er garanteret også bare en eller andens kedelige alter ego.

Mandejammer sagde ...

Ja. Og åh nej!

Suzy Q sagde ...

......men hvis jeg er fiktiv... betyder det så at jeg kan te mig som jeg vil?

Mandejammer sagde ...

Jeg troede du allerede teede dig som du ville.