tirsdag den 13. maj 2008

Transubstantiation – sig det hurtigt 10 gange efter hinanden (det tog mig 8:92 sek. i første forsøg. Stik den)

Da jeg hjalp min ven Alex med at flytte første gang, havde han 28 tomme krukker Jif (creamy) peanut butter inde på sit værelse. Næste gang han flyttede havde han 30 tomme krukker vaseline. Hvad brugte han al den vaseline til? Jeg fik aldrig spurgt.

Alex levede af en diæt af peanut butter på hvidt brød og Cocoa Puffs. Han har aldrig i sit liv spist et æble. (Han boede sammen med vores ven Tony, der laver god mad, men Alex ville ikke spise det, lige meget om det var kylling eller hvad det var.)

Alex begyndte pludselig at miste håret, men næste gang jeg så ham, havde han mere. Jeg tror hans kone/kæreste finansierede en hårtransplantation.

Ingen kommentarer: