søndag den 26. oktober 2008

Værre end julen på mange måder

***
Jeg har været så dum at lade mig lokke ud på landet med familien og noget af min kones familie.
Så tager jeg mig en herlig lur.
– Gider du ikke komme at dække bord?
– Jo.
(...)
– Jeg skal ikke sige det en gang til, skal jeg?
– Du er jo ikke engang begyndt at riste endnu.
Tænk at blive talt sådan til.

Falde i søvn til Trivial Pursuit.
– Hvor døde Dronning Dagmar?
Jeg er så uinteresseret i alt, hvad det handler om.

Pladespilleren kan kun køre på 45, og der er ikke nogen singler.
Vivaldi på spilledåse.

Jeg har skidetravlt med arbejde. Jeg savner min navlestreng til nyhedspatten. Er Obama kommet hjem fra Hawaii?

Jeg er bekymret, for jeg har så skideondt i knæet, at jeg knap kan køre bil.

Vi skændes i bilen, og hele familien græder. Der er ingen, der kan tage det.

Feltseng. Fuck dig til godnat.
***

7 kommentarer:

Suzy Q sagde ...

Det lyder pænt forfærdeligt

Mandejammer sagde ...

Det var før det begyndte at regne.

Anonym sagde ...

Hahahaha!

Don

Anonym sagde ...

(Altså til det med regnen! Ikke til familiemareridtsscenariet...)

Don

Mandejammer sagde ...

Nej, nej.
Jeg mener jaja.

Anonym sagde ...

Det er tæt på at være en novelle værdigt.

Mandejammer sagde ...

Ja. Der mangler bare en masse ord!