onsdag den 21. februar 2007

Gravskælmeri - mine sidste suk


DINE DYRE NYE PATTER ER HELT RUNDE

DINE NYE PATTER KAN HAMRE STOLPER I

Subteksten er, at silikoneimplantater er unaturligt runde og hårde, så hårde at de kan hamre søm i – eller som her stolper i jorden.

Kommentar: Man bemærker, at I'et og ER'et i ovenstående tekster ikke har noget link. Det er fordi, jeg selv var nede og fotografere dem på kirkegården ved sidste weekends store fotosafari.

*

Suk, nu brugte jeg flere timer i forgårs på at klippe de her latterlige gravstenskvad færdig, og nu kan jeg ikke rigtig se det morsomme ved dem længere. Det var noget andet sidste mandag, da jeg brugte hele dagen på at finde navnene på nettet og komponere vittige vulgariteter med det snævre, forhåndenværende materiale i stedet for at lave det, jeg skulle, altså passe mit arbejde, alt imens jeg sad og fnes som en skolepige over mit eget spændstige, grænseoverskridende vid. Måske er det her virkelig ligesom den sjov, man laver i skolen, nemlig sjovest i forhold til omgivelserne. Ligesom russisk poesi under sovjetregimet. Det blev ikke bedre af at muren faldt.

Det her er i hvert fald de sidste af dem. Nu og aldrig mere. Fred være med dem.

Morale: Alting er sjovere end det man skal.

Ingen kommentarer: