mandag den 19. februar 2007

Mere morbid moro - de skæve eksistenser

Mine trofaste læsere har meddelt mig, at tiden er inde til at "begrave" disse barnagtige, jeg mener grinagtige gravstensmontager. De siger, at det er en idé, der har overlevet sig selv. Og de har ret. Jeg kan bare ikke lade være, drevet frem som jeg er af et uimodståelig ekspressionistisk imperativ. Tænk på det som konkret poesi, mand, eller i det mindste som sjov med anagrammer, så skal jeg nok snart få det overstået.
Bær over med mig så længe, der er ikke lang vej endnu.

Her en rapport fra samfundets skyggesider:



KURT OSER DEN BREDE SKUNK TIL HAN SEGNER

Ja, det er et "TIL", man aner bag græsset. Jeg sværger!

Bemærk: Alle ordene er taget fra billeder af gravsten, der findes på nettet (se selv efter, linkene står lige her foroven). Ordene er ikke klippet ud af andre ord, og der er ikke foretaget nogen form for digital eller anden manipulation, der er værd at tale om, at I ved det.

Ingen kommentarer: