lørdag den 10. februar 2007

Ønsk mig tillykke - jeg har slået min egen rekord i gravstensdigt

KLAM UREN KUSSE EMMER AF OST OG FISK

Det, man troede umuligt, er sket: Rekorden er slået stort med en sætning på hele 8 ord.
Der er mindelser om Bob Beamon's længdespring i den tynde luft ved OL i Mexico City 1968.

NB! Jeg må gøre det helt klart for nye læsere, at der ikke er tale om nogen form for snyd eller ufin manipulation med navnene eller gravstenene eller noget i disse kirkegårdskomiske kollager. Ordene er ikke klippet ud af andre ord. Syn for sawen fås ved at klikke på ordene under billedet, der linker direkte til de originale billeder på nettet, jeg har nuppet ordene fra. Tak.

Fodnote: Bemærk at det ovenstående "OG" ikke linker til noget, thi jeg var selv nede at fotografere det på kirkegården i dag, så jeg kunne fuldstændiggøre dette rekordbrydende værk.

Ingen kommentarer: