tirsdag den 20. februar 2007

Shopaholisk småpimpen ved aftentide

Jeg kedede mig i går aftes og bestilte for 1000 kr. bøger på Amazon. Nogle af dem ved jeg ikke engang, hvordan ser ud indeni. Jeg ville aldrig købe for så mange penge i en boghandel og slet ikke uden at bladre i bøgerne først. Til gengæld er det titler, jeg har haft stående på min ønskeliste derinde i flere år, så det går nok.

Jeg kan ikke melde om nogen "shopper's høj" endnu, men det kommer måske, når jeg kommer hjem fra posthuset med min brune æske. (Jeg husker endnu, hvordan de eneste mennesker på gaden, der så glade ud op mod jul, var dem, der kom gående fra posthuset med deres brune pakker. Så selvtilfredse de så ud.)

Jeg benyttede også lejligheden, mens min kone læste godnathistorie for børnene, til at bestille CD-R'er og DVD-R'er til det næste år. Ikke at jeg nogensinde hører nogen af de CD'er, jeg brænder. Det er kun yderst sjældent. Nå, nu skal jeg ud og skide.

Ingen kommentarer: