onsdag den 6. februar 2008

Funklende ren

Jeg har været så opslugt af det her primærvalg, at jeg kom til at tage to bade i morges*): et, da jeg stod op, og et, efter jeg havde fulgt børnene ned til skole.

Jeg har fået Obamania.
(Jeg kan leve med Hillary, men giv mig et friskt ansigt.)

NB! Det gode er, at lige meget hvem, der bliver præsident, er det bedre end Bush.


Scarlett Johansson støtter Obama! Wiiii!

Her er et privat snapshot af et barn, der er "frisk og ren ligesom Obama!"



*) også fordi mit røvhul klør.


PS Jeg er intet værd uden kaffe.

21 kommentarer:

Anonym sagde ...

Gud ved om den kløe har noget at gøre med din sarte mave, muhahaha

Mandejammer sagde ...

Godt spørgsmål. Og godt at du fanger temaet!

Unknown sagde ...

Plejer Scarlett ikke at være til ældre mænd? *gnii*

Mandejammer sagde ...

Hvor meget ældre?

Rose of Aberdeen sagde ...

Hva' fanden har ansigtet med noget at gøre? Hvad nu hvis Billary fik en ansigtsløftning?

Mandejammer sagde ...

Friskt ansigt = nyt navn på scenen.

Rose of Aberdeen sagde ...

...Og flere hænder?

Unknown sagde ...

>Hvor meget ældre?

Det ved jeg sgutte - det kom vist bare frem (noget hun sagde under et interview)i forbindelse med "Lost in Translation" hvor hun spillede overfor Bill Murray, der i hvert fald er ældre end Barack :-)

Mandejammer sagde ...

"...Og flere hænder?" Som i han/hun skal være en blæksprutte eller lad os give ham en hånd, klap, klap?

Rose of Aberdeen sagde ...

Nææh, som i det alle politikere hele tiden råber på herhjemme i andedammen...

Mandejammer sagde ...

Som min mor altid sagde: - Jeg har kun to hænder!

Rose of Aberdeen sagde ...

Klogt sagt af din mor. My point exactly!

Mandejammer sagde ...

Hvis du siger det!

Rose of Aberdeen sagde ...

PS Hvad er du værd MED kaffe?

Rose of Aberdeen sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Mandejammer sagde ...

Så er jeg fuld af pep, nærmest levende.

Anonym sagde ...

Hmmm, er dette et privat chat room?

Mandejammer sagde ...

Bare tjat løs.

Anonym sagde ...

Er der nogle friske fyrer på linjen?
Hi hi hi hi

Mandejammer sagde ...

Dig igen!

Anonym sagde ...

Møs møs frække fyr ;-)