fredag den 8. februar 2008

Samme gamle

Hvordan kan jeg sidde til kl. 13.30 og lave ingenting? Hvordan skal jeg nogensinde få mit store gennembrud på den måde?
Problemet er, at jeg ikke gider lave noget før, og når jeg endelig er kommet i gang, skal jeg hjem til børnene. De kære små. Jeg er dog en doven las.
Dagene glider ind i hinanden, og snart skal jeg sikkert arbejde igen. Så kan jeg brokke mig over det. I det mindste har jeg så noget at stemme imod.

Gid jeg havde en chokoladekage.

Når jeg ikke har noget at lave, laver jeg virkelig ikke noget.
Jeg har ingen fremdrift.
Jeg kan kun hyle mod vinden.

Kan jeg være bekendt at udgive det her banale gejl? Det lyder som noget, jeg har sagt 1000 gange før.
Intet forandrer sig.
Mit navn er stasis. Og det har ikke noget med Østtyskland at gøre, haha.

Hvis jeg havde alle mulighederne, ville jeg så gøre noget ved noget? Det er ikke godt at vide.
Jeg sukker og lukker.

Ingen kommentarer: