fredag den 13. februar 2009

Jeg har været uden læsere i halvanden måned nu

**
Tallene lyver ikke:



De få læsere, jeg har, er begyndt at opfordre mig til at blogge mindre – for min egen skyld.

Jeg burde nok lukke butikken. Hele projektet er pinligt & nager mig. Forleden dag tænkte jeg på Mandejammer under udførelse af kønsakten. Jeg tror virkelig heller ikke, det er sundt for mig at dyrke alt det her nedtur & negativitet. Men hvem gider læse om nogen, der har det godt?

Bloggen her er bedre, når det går mig skidt. Hvis det går lidt godt, skal det straks blive værre igen.

Alt er bedre end denne standen vånde.

Hvis jeg nu fik kræft, ville bloggen for alvor blive spændende. Så kunne
man beundre mit mod og min galgenhumor på min uundgåelige nedtur mod
graven.



Jeg kommer aldrig frem til det, jeg egentlig vil skrive, fordi der altid er noget, jeg skal klage mig over. Der er en hel stribe fænomenale kulturkritiske essays og erindringsbilleder og andre skarpsindigheder, jeg aldrig når til pga. mit konstante uvæsen. Jeg er bange for, hele mit liv er sådan.
***

14 kommentarer:

Anonym sagde ...

Næ, hov.. Jeg læser da stadigvæk med på sidelinien!
(Som om, det var nogen trøst)
Jeg elsker din mandejammer!

Steen AA sagde ...

Hvis nogen blog fortjener at blive udgivet i bogform er det Mandejammer. Og filmatiseringen ligger da også lige til højrebenet - Bridget Jones go home! Mandejammer don't stop!

Anonym sagde ...

Du får endelig noget fjas - og så ligger du og tænker på bloggen. . . ?

Anonym sagde ...

Bare luk biksen, jeg er for længst holdt op med at læse med.

capac sagde ...

Hov, vi er nogle, der er afhængige af dit daglige jammer. Skift det statistikmodul ud og få gang i dine rss-feeds, så skal du nok få kunder i butikken. Kniber det, så skriv nogle indlæg om sex, patter og sådan. Det plejer at hjælle på søgningen... ;-)

Anonym sagde ...

Please stay...

Anonym sagde ...

Not true. Desuden er din blog den eneste, hvor jeg læser samtlige indlæg.

Anonym sagde ...

Der må da være en fejl i statistikken, jeg er forbi hver dag .. Og kan ikke undvære det

Janne

Anonym sagde ...

Røvslikkere! Uuuuuhmmm!

Anonym sagde ...

Du kunne ikke ha' valgt et bedre navn til din blog *LOL*

Længe leve Mandejammer!

Anonym sagde ...

hvad er det for noget jammer? Jeg læser da også trofast med

Det Forkromede Overblik sagde ...

Jeg læser dig når jeg er i dårligt humør selv... Altid rart at se at andre har det værre;-D

Hvad med dig Jammermand, læser du blogs?

Anonym sagde ...

Din røv trænger til en endefuld.
- Må jeg? ;-)

Anonym sagde ...

Nul, homsedreng! Væk med sig!