onsdag den 28. oktober 2009

Her bor jeg

***
Jeg kan ikke lade være med at tænke på drengen, der blev skudt nede i Lindevangsparken. Det blokerer min blog. Jeg har lyst til at gå tilbage til at lave platte vittigheder, men det føles profant efter noget, der er alvorligt. Det er noget andet, hvis det bare handler om mig selv.

I mellemtiden googlede jeg Lindevang og fandt denne video, nogle drenge har lavet, hvor de er nede i parken og fyre deres "gøp" af. Videoen er fra sidste år, men det føles vildt ubehageligt efter sidste uges mord. Min kone siger, jeg skal sige det til politiet.



Jeg har det ligesom ham i Blowup. Måske mangler jeg indhold i tilværelsen.
***

3 kommentarer:

Gobba sagde ...

Slaget er tabt på forhånd. Det nye proletariat vokser hurtigere, end vi nogensinde kan bekæmpe det.

Jeg har opgivet at finde en løsning for fællesskabet. Nu tænker jeg bare på, hvordan jeg kan redde mig selv.

At flytte til en tryggere middelklasse ghetto er én mulighed. At flygte helt fra den døende storby er en anden.

Anonym sagde ...

Nu har jeg sendt videolinket til politiet - så slipper du for at gøre hvad din kone si'r du skal...

Politiet sagde ...

Vi ved hvor du bor