onsdag den 7. oktober 2009

MJ på scenen

***
Jeg var ude at læse tekster fra MJ højt i al hemmelighed.

En poesiarrangør bookede mig med det samme.

– Men du har jo ikke hørt det endnu, sagde jeg.

– Jeg er alkoholiker, sagde han. – Jeg blev engang ramt af en bil.

– Jeg har haft tuberkulose to gange, leverbetændelse og meningitis, det var derfor, jeg rejste hjem, sagde en digter.

Han har cv'et i orden. Blod på hovedpuden, så er den hjemme.

De lækre damer kunne godt lide mine digte, selvom jeg lød som Dan Turell i starten.

En flok hippier, der læser højt for hinanden. Ingen kan holde kæft længe nok, til det bliver deres egen tur. En støttegruppe for tosser. Det laveste trin på underholdningsstigen under standup og striptease.


Se også her:

Tony Millionaire: Maakies. Klik og forstør.
***

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du slækker på hemmeligholdelssesgraden. Enden er nær!

Mandejammer sagde ...

Nej, nej, det er stadig meget hemmeligt. Men enden ER nær. Frygteligt nær. Ubarmhjertigt nær. Snigende nær.

Anonym sagde ...

Hej Signe,
du er virkelig lækker!

Anonym sagde ...

Måske kunne de lækre damer godt li' dine digte FORDI du lød lidt som Onkel Danny i starten?

(digtere har fanden skabt. Pånær lokumsdigtere - dem har lokumsfanden skabt)

Mandejammer sagde ...

Nej, det var ikke derfor.

Anonym sagde ...

Nå.

Mandejammer sagde ...

Nu skal du ikke bekymre dig mere om det.

Anonym sagde ...

Nå.