torsdag den 29. november 2007

Et sørgeligt flop

Jeg skændtes med min kone i morges og flippede ud.

Jeg skal lave en masse arbejde, men har ikke fået lavet en skid (mindre end en 12.-del). Jeg sidder bare og pisser den af.

Vi taler aldrig sammen. Hvis vi talte sammen, kunne vi ikke bo sammen. I den forstand at vi sagde hvad vi tænkte. Jeg bider mig selv i tungen dagen lang.

Kan faren ikke også få en række faste månedlige dage, hvor det er i orden at være så ondskabsfuld og led og irritabel, man har lyst til, og ingen må sige noget til det?

Et skud hagl i øret ville ikke være af vejen nu.

Jeg kan ikke bære mig selv.
Det er arbejdet. Arbejdet har knækket mig og stampet mit lyse sind ud.
Jeg er en knækket mand.

4 kommentarer:

2mason sagde ...

Drik dig fuld!
(tag eventuelt en spiller)

Mandejammer sagde ...

To gode forslag, jeg vil tage til efterretning.

Anonym sagde ...

Spil fuld og tag eventuelt en drink.

Det er mørk,koldt og snart December.Hjalp det?

Mandejammer sagde ...

Alt hjælper!