tirsdag den 6. november 2007

Fødselsdagsfiasko

Jeg har været ved at kvæles i mit eget sorte humør. Det hele er noget lort på alle leder og kanter af mit mandlige ego. Jeg har haft den værste fødselsdag i mit liv. Ingen stads blev der gjort af mig, og jeg gad ingenting selv.

Her er hvad jeg fik: Netto-croissanter og 4 vers af "I dag er det..."

Her er hvad jeg ønskede mig: Hård sex.

Jeg får aldrig det jeg vil have. Af min kone fik jeg to stykker tøj, der var for småt, hun købte i sidste øjeblik, og beklagelser over, at hun ikke havde tid til at købe mig noget. – Så lad være med at give mig noget! sagde jeg. Nu skal jeg spilde tid på at tage det her lort tilbage, jeg ikke gider have alligevel. Tak for at give mig noget, jeg ikke vil have, og tak for at jeg skal spilde tid med at bytte det. Hvis hun virkelig ville glæde mig, kunne hun tage det tilbage selv.

I stedet for at blive glædet på min fødselsdag, skulle jeg glæde alle andre: Mine børn og min velmenende mor. Faderens fødselsdag er altid rend mig i røven. Forestil jer det omvendte, at manden ikke gider noget på konens fødselsdag. Så skulle I bare se. Et hus der ville stå. Min kone har mindet mig om alle de fødselsdage før i tiden, så langt tilbage som 15 år, hvor jeg ikke gjorde et stort nok nummer ud af hende.*)

Ahr, fuck det, jeg er træt af at brokke mig over min kone her i bloggen. Hvor lamt er det ikke. Hvor krysteragtigt er det ikke. Jeg gider ikke tage de konfrontationer oven i det andet lort, der ligger og roder.


*) Der var et par på Dr. Phil, hvor konen stadig brugte mod manden, at han smurte kage i hovedet på hende ved deres bryllup, en sær amerikansk tradition de brugte i hans familie. For at de skulle komme over det, genopførte de scenen i studiet med en kage. Hvor jeg dog ønskede, at han havde smasket den lige i hovedet på hende.

Ingen kommentarer: